RIP na vice interfaces

Martin Edlman edlman at fortech.cz
Wed Apr 25 15:52:39 CEST 2001

Zdravim,

	nazaril jsem na nasl. problem. Mam BIRDa na routeru, kde jsou tri
interface, eth0 (WaveLAN), eth1, eth2 (3c509). Potrebuju, aby mi RIP
chodil na vsech interface, ale nechodi.
	Prijima data jen z eth0, vysila na vsechny. Ja ale potrebuju prijimat
na vsech a to multicastem. bird tvrdi, ze posloucha na vsech interface

	Kdyz sleduju tcpdumpem data, tak mi z eth2 prichazej multicastovy rip2
pakety, ale v birdu se neobjevi, mam v protokolu ripOUT zapnuto "debug
all".

	Co s tim? Lze nejak dosahnou toho, aby se paket/data/route/... objevil
v birdu? Mam to na LinuxRouteru 2.9.8 s kernelem 2.2.19.

Edas